Saturday, April 27, 2013

Sharing is Caring.. ^___^

Xsangka peminat My Nikon Collection Album Series ku adalah salah seorang businessman & penulis buku business favorite gile ku
yg aku jumpa dia di pameran buku  di #HotelZenith ptg td. Hurmm.. Dia sungguh teruja dpt jumpa aku,tatkala meminta aku utk shoot sekeping gambar dia dgn pose dia ala ala artis gitu.. Haha.. Lawak giler td.. Tp memang best..
Aku xtau mcm mana la nk gambarkan perasaan dia bila dpt jumpa aku..

Paling best.. Kannnn...
Dia offer aku keja kt tempat dia sbg Graphic Designer & Photographer di company dia.. Dia kata senang kalu nk promote produk dia,xpayah nk upah company o freelance photographer utk shooting gambar.. Apa pon mcm biasa aku ckp.. Tunggu aku habis grad dulu baru boleh buka cerita pasal keja.. Sb kalu aku dgn bincang gile2 dgn dia pasal keja tp xbleh fokus pd keja n study pon, xbleh gak kannn.. So aku kena buat 1 je pilihan.. Honestly, buku business dia tu memang kesukaan aku.. Bahasa Inggeris dia pon simple n senang nk fahm, &  buku dia xde la strict sgt mcm buku business yg lain di pasaran sbnya buku dia ada juga diselitkan unsur humor yg membuatkan si pembaca tergelak terbahak bahak..hahaha.. Paling buku dia tu mengajar kita tentang strategi kehidupan masa hadapan.

Hajat di hati nk cari buku lama aku yg telah lama hilang iaitu The Journey Of Marco Polo tp almaklumlahkan.. Sejuta publisher punya buku, mana la larat nk cari semua.. Giler kentang td,mcm pasar borong buku pon ada.. Orang?? Jgn ckp.. Ramai giler.. Ye la mana taknya. Murah kottt... Bayangkanlah 1  novel yg bapak tebal =RM 8.00. kalu kt kedai buku kompem dh rm 30 ke rm 60.. Kan.. Kan.. Aku td pon dpt ambik buku novel ni je The Dukays ni.. Plan awal dh siap ambik buku anggaran rm 50 tp bleh plak terlupa bawa baucer buku.. So ambik 1 je la jwapannya.. Hehe..

No comments:

Post a Comment