Tuesday, December 20, 2011

Maafkan ku sayang

Dulu..
pernah sekali aku terfikir..
Aku rasa dengan tanpa cinta ku tak mengapa...
Namun bila engkau tiada kesepian hati ini terasa amat sekali...
Baru kini aku tahu dan aku sedar tentang nilai cintaimu...

Alangkah indahnya wajahmu...
kan ku renunginya di dalam gambarmu
ku teringat akan pesanan-pesananmu
Namun..
pedihnya rasa hatiku ini apabila ku tiada bersama mu
ku berharap agar kau begitu juga..

Kini...
barulah ku memahami bahawa
hanya engkau sahajalah pelita hatiku
Semua yang telah ku korbankan hanya demi untuk mu
sayang...
Namun begitu,aku tetap mengenangkan dirimu,kasihmu,cintamu terhadap diriku..
dan janji-janji setiamu terhadap diriku sehidup semati.

Ku berharap sekiranya kau kembali..
kan ku curahkan rasa isi hati ini agar kau mengerti diriku ini
bahawa cintaku adalah cinta yang suci
dan sesungguhnya berikanlah ku harapan untuk bersama mu semula
agar bisa aku membuktikan nilai cintaku kepada mu
sayang...






No comments:

Post a Comment