Monday, May 16, 2011

Berkat usaha gigih & budget buzz

Alhamdulillah..
setelah berhempas pulas aku menyiapkan assigment...
++ plak duit pon habis...
akhirnya assigment dan assessment aku di terima dgn baik oleh semua pensyarah aku..
ada di kalangan pensyarah aku itu,menyuruh aku sekali lagi membuat 1 lukisan rendering utk dijadikan koleksi peribadinya...

Aku sungguh terharu
bila lukisan aku yg x seberapa cantik itu dapat diterima orang
malahan juga di jadikan sebagai koleksi peribadi...
Apa pon aku ingin mengucapkan sebellion terima kasih buat ibu bapa ku yg tidak berhenti memberikan sokongan dan dorongan sehingga ke tahap ini.

Insyallah...
aku berjanji,
jika aku mendapat sebarang penganugerahan mahupun tidak..
aku tetap aku..
aku tetap MUHAMMAD ADAM BIN ABDUL MALEK yg dulu..
aku tetap dgn mottoku
"biar kita diam,asalkan kita menang dalam usaha & biar kita mengalah sekarang tapi kita menang di masa hadapan"...

Illal liqoq..
wasalammualaikum....

1 comment:

  1. Terima Kasih Puan Norbayanti..
    Terima Kasih Cik Hidayah Aris..
    Terima Kasih Encik Tarmizi..
    Terima Kasih Encik Ilyasa'..
    Terima Kasih Puan Suhaila...
    Terima Kasih Ustaz Rashimie...

    Jika tanpa mereka,siapalah saya manusia yang lemah ini....

    Ps: Selamat Hari Guru....

    ReplyDelete