Tuesday, November 12, 2013

Dugaan datang tak diundang

اَسْتَغْفِرُ اَللّهَ الْعَظِیْمَ

Dugaan hari betul2 mencabar keimanan ku
semoga diampunkanlah segala perbuatan mereka kepada ku..
Terima kasih Telekom Malaysia (TM) kerana menyelesaikan masalah wifi saya ini dgn kadaran segera.

Dan terima kasih kepada kontraktor2 TM yang telah menukar port internet saya drpada skali besar kepada skala kecil. Walhal internet saya sememangnya skala besar.. 5 buah rumah boleh guna..
Semoga Allah membalas jasa baik anda kerana mengubah telah segalanya..

Siapalah saya untuk menghukum anda semua tapi Allah itu maha melihat atas segala perbuatan kita. tambahan pula semasa mencari rezeki.. pesan saya, saya harap saya takkan  jumpa anda di padang masyar nanti semata mata untuk meminta maaf.. sekian

Wallahuaalam..  (uu,)

No comments:

Post a Comment