Wednesday, July 13, 2011

Hanya pengorbanan membawaku ke jalan kejayaan

Sebelum ni aku selalu tulis kt blog macam2 perkara yg org buat kt aku di sebabkan perasaan tidak puas hati.Alhamdulillah berkat doa org teranaiya dimakbulkan jua..
Dan sesungguhnya ku berdoa agar mengampunkan manusia tersebut..

Alhamdulillah..
memang sukar untuk mencapai pointer 3.65 kerana ia memerlukan banyak pengorbanan dari segi wang,tenaga dan juga idea..
Namun sebagai seorang designer,masalah itu semua seharusnya tidak menjadi halangan untuk berjaya,bahkan sepatutnya kita kena lebih bersedia dgn keperluan untuk membuat sesuatu projek bagi menjadikan projek yg kita lakukan itu menjadi sangat eksklusif..

Disini juga aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih & jutaan penghargaan buat ibu bapaku iaitu En.Abdul Malek Musa,Pn.Murni Majid kerana telah memberikan banyak sokongan,bantuan kewangan dan motivasi diri.. TERIMA KASIH MAK & AYAH...

Terima kasih juga kepada Pensyarah saya iaitu Puan Bayanti,Cik Hidayah Aris,Pn.Suhaila,En.Ilyasa,En.Tarmizi dan semua pensyarah ikip dan juga uitm melaka.Terima Kasih kerana mencurahkan ilmu yang saya pelajari & halalkanlah segala ilmu tersebut..
Terima Kasih.

Teima Kasih juga kpd sahabat-sahabatku iaitu Afiq Ismail,Afiq Skynology,Nurul Fatimah Ain,Nurul Nadia(akk nurul),Nur atikah Suleiman dan semua sahabat saya yg telah memberikan sokongan,nasihat serta tunjuk ajar dlm bidang design ini,Terima Kasih...

1 comment: