Tuesday, June 21, 2011

Cinta Cornetto

21/6/2011
malu gak aku bila berdepan dgn si dia..
puas la gak duk main kejar mengejar 1 bandar melaka
semata-mata nk wish kt dia..
(hehe segan la nk share wish tu)
last2 dia lepak kt Taman Tasik Ayer Keroh..
fuhh kt situ baru aku ada chance..

dlm masa yg sama,
duta cornetto love dh prepair kt taman tasik ayer keroh
(nk tau sapa duta tu,baca le sampai habis blog ni k..)
so sampai je kt sana.mcm biasa sama juga seperti org lain..
duk lepak,sharing citer,gosip2..
sampai la 1 tahap tu aku mula menjadi gagap sb malu + takut dh penuh di hati ni
allah sahaja la yg tahu tebalnya muka aku yg semakin macho ni..
fuhh.. puas gak aku nk cover muka yg x bersalah ni.almaklumlah lelaki la katakan..
so we must be gentlemen right?

Nasib baiklah krew n duta cornetto love tu dtg.. (spt yg dirancang)
fuhh akhirnya dpat gak aku skali lagi cover..
'Z' pon apa lagi.. teperanjat besar la dia sb artis kegemaran dia dh dtg dpn mata..
huhu big surprise dr akim af7 dgn stacy..
akim siap nyanyi lagu inilah cinta kot..
aku plak lg le segan sb org dh mula duk berkerumun tgk gelagat kitorang..
tp ape pon ia tetap best n happening..
kami berdua plak memang minat giler dgn akim & stacy.so memang enjoy la kan...

last2 akim beritahu z bhw akulah yg rancang semua tu semata-mata utk dia..
stacy pon apa lagi.. dia suruh aku wish la kt z..
so dia pun terima tp bersyarat.aku kena turunkan lg berat aku ni....
whatever i love baby <3 <3 <3

Ape pon saya nk ucapkan setinggi-tinggi perhargaan dan terima kasih kpd pihak Cornetto Love,
Akim n stacy yg banyak membantu & sokongan kpd saya (maklumlah saya ni budak baru dlm bab cinta ni).. u all is the best artist in malaysia...

No comments:

Post a Comment