Monday, January 10, 2011

Jom sertai Hyprobulksms...

APA ITU PROGRAM e-HyProBulkSMS ?

e-HyProBulkSMS merupakan satu sistem yang membuat hebahan dan sebaran SMS melalui Internet bercirikan teknologi SMS Internet yang sangat efektif serta menjimatkan masa dan kos. Ianya digunakan untuk tujuan promosi, pengiklanan dan hebahan kepada kumpulan sasaran. e-HyProBulkSMS menggunakan kemudahan dari semua syarikat telekomunikasi serata dunia dan merangkumi semua syarikat telekomunikasi di Malaysia (012, 013, 014, 016, 017, 019). e-HyProBulkSMS mempunyai kredit SMS hanya sah laku untuk tempoh satu (1) Tahun serta "Sender ID" yang boleh ditetapkan oleh pengguna sendiri.

Aplikasi Sistem Web SMS

a) Akses melalui Internet (Online System)
b) Akses user Multilevel (Main / Sub User)
c) Boleh menggunakan Unicode (cth. Huruf Bahasa Cina / Jepun)
d) Penghantaran SMS melalui file yang di import
e) Penghantaran SMS mengikut jadual
f) Pengurusan Phonebook
g) Pengurusan Contact Group
h) Mengimport senarai nama melalui file
i) 'Sender ID' yang tersendiri

Hyprobulksms ni sudah pun terkenal melalui program Selamat Pagi Malaysia di TV1





Pelan Hyprobulksms




Pengalaman saya
Dulu saya adalah merupakan seorang pelajar tingkatan 6 yg biasa dan sering mengalami masalah kewangan pada setiap bulan pada 2009.Hal ini menyebabkan berusaha untuk mencari ruang pelaburan yg boleh menguntungkan saya.Memang saya akui banyak kes-kes penipuan terhadap pelaburan yg dilakukan dirumah pada ketika itu mahupun pada masa kini tetapi hal ini amat berberbeza dengan sistem hyprobulksms ini kerana sistem hiprobulksms ini sgn efiesien dan relevan serta selamat kerana sistem ini sentiasa diselia pantau oleh bank negara,suruhanjaya syarikat dan juga suruhanjaya sekuriti malaysia.Dgn bermodalkan RM 250.00,alhamdulillah saya telah berjaya menjana pendpatan saya sebanyak Rm 3500.00 sebulan pada masa kini.
Selain saya,ramai lagi testimoni yg telah berjaya dlam bidang pelaburan perkhimatan ini....

Testimoni Hyprobulksms


No comments:

Post a Comment