Sunday, October 3, 2010

Kejayaan aku dan kumpulanku dalam mengubah Kolej IKIP ke arah kolej uneversiti

Pada hari pertama aku sampai di kolej ini,aku rasa amat terkejut kerana keadaan persekitrannya yg amat berbeza dgn kolej-kolej yang lain di malaysia.Namun,ada sesetengah rakanku yang mengundur diri di atas sebab persekitaran tersebut.Walaupun begitu,aku tetap tekad untuk meneruskan pelajarku di sini sbnya bagi pendapat aku pada waktu itu,aku datang hanya untuk menuntut ilmu dan bukannya pentingkan persekitaran.

Hari berganti hari,kami terus dikejutkan dgn tawaran yg ditawar oleh kolej yg ditaja oleh orang-orang kenamaan di negeri pahang ini iaitu kolej sahputra.Oleh itu,aku dan kumpulan aku bertekad untuk mengubah ikip ini menjadi sebuah kolej yg lebih selesa daripada kolej tersebut.Secara senyap,kami telah melakukan satu perbincangan sulit diantara kumpulan kami dan juga kumpulan pelajar dari sem-sem yang lain dengan melakukan sidang media SKYPE.Kami ditanya dengan pelbagai soalan oleh kakitangan ISO dan alhamdulillah kami berjaya menjawab soalan itu dengan baik.

Hari ini 21/9/2010, Kami dikejutkan kehadiran staf ISO tersebut.Meraka melakukan sidang mesyuarat yang agak lama perbincangannya.Kami masih ternanti nanti keputusan

No comments:

Post a Comment